De nagel op de kopGold Effie2dehands.be - Happiness Brussels Retail & E-tail |
De nagel op de kopGold Effie2dehands.be - Happiness Brussels Retail & E-tail |
1. MARKTSITUATIE2dehands.be slaagde in de ambitieuze missie om in Vlaanderen een jarenlang status quo te doorbreken en zo onbetwistbaar leider te worden in de classifieds markt. Onze strategie bestond uit een strakke doorvertaling van de principes van Byron Sharp zoals beschreven in het boek How brands grow:
|
2. UITDAGINGAfgetekend leider worden op vlak van volgende key metrics:
|
3. STRATEGIEDe groeistrategie van Byron Sharp consequent toepassen.
|
4. CREATIEVE STRATEGIEDe celebratie van het onbetwistbare maar emotionele inzicht dat het leven nooit stilstaat, gecombineerd met het pragmatische statement dat er "elke dag miljoenen redenen" zijn om 2dehandse.be te gebruiken.
|
5. RESULTATENEind 2016 behaalden we de vooropgestelde voorsprong op de vooropgetelde metrics. Het landschap veranderde definitief in mei 2017 toen Kapaza besloot de Belgische markt de verlaten.
|
CLIENT |
|
Petra begon haar carrière bij AmCham Belgium en ging vervolgens naar InterContinental, waar ze in de PR en marketing afdelingen werkte. In 2002 vervoegde ze Brussels Airlines als Loyalty & CRM Manager. In 2007 ruilde ze Brussels Airlines voor American Express België, waar ze werkte als Head of Consumer Marketing. Vervolgens nam ze een sabbatical break om een postgraduaat Trendwatching aan de HoGent te behalen. Petra is sinds einde 2014 Head of Marketing & Customer Service bij 2dehands.be. |
|
AGENCY |
|
Els zette haar eerste passen in het vak meer dan 20 jaar geleden. Ze werkte bij verschillende bureaus : Saatchi&Saatchi, Young&Rubicam, Ogilvy&Matter, Duval Guillame en Famous. |
[ terug naar het overzicht ] |