2018 Effie Awards - Meet the winners

Gold Effie: Beleg-het-zelver (Bolero + Kunstmaan)
Silver Effie: De Digitale Versnelling (Telenet Business + TBWA)
Silver Effie: Building a better McDonald's (McDonald's + TBWA)
Silver Effie: KBC Verzekeringen (KBC + TBWA)
Silver Effie: Tournée Minérale (Fondation contre le Cancer & VAD + Happiness Brussels)
Bronze Effie: Zoveel is duidelijk (bpost bank + DDB Brussels)
Bronze Effie: Samen genieten met Cornet_(Palm + Dallas Antwerp)
Bronze Effie: Closer Than You Think (Child Focus + TBWA)
Bronze Effie: Finalement une banque c'est pas si mal (ING + mortierbrigade)
Bronze Effie: Stay restless (Mobile Vikings + mortierbrigade)
Bronze Effie:Zeg het met Devos Lemmens (Continental Foods + LDV United)
Bronze Effie: The Mud Soldier (Toerisme Vlaanderen + Ogilvy Social Lab)
Bronze Effie: Testdrive the commercial (Volvo + FamousGrey)
Bronze Effie: Spa Duo - Bruist niet, verrast wel (Spadel + darwin)
Bronze Effie: Always close (Proximus + Pivott Digipolitans)
Bronze Effie: That moment when our customers made the campaign (Grandvision Benelux + BBDO)
Bronze Effie:  	Adem elke dag vrij met Physiomer (Perrigo Belgium + Zenith)

 

EFFIE CANAL, effectieve marketinginsights

27/02/19

Elke sector maakt kans op een Effie Award

Effie-kennis bouw je op. Zowel Bolero, KBC als Telenet wonnen in het verleden al een of meerdere Effie Awards. Vaak gaat de kleur van het metaal jaar na jaar in stijgende lijn…

22/02/19

Wat u kan leren van een NGO-case?

Tijdens elke Effie Awards Ceremony valt wel een ngo in de prijzen. Ook voor ngo's geldt immers het Effie-adagium: bewijs de doeltreffendheid van de campagne. In dat opzicht kunnen ook andere merken veel van de aanpak leren.

Meer artikelen →

Effie wordt bestuurd door:

Association of Communication CompaniesBAM | Belgian Association of Marketing
Unie der Belgische AdverteerdersUnited Media Agencies

Met medewerking van:

Media Marketing