Zij aan zijBronze EffieRoularta - LDV United Merkimago campagne |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Zij aan zijBronze EffieRoularta - LDV United Merkimago campagne |
CLIENT |
Nele's passie voor media en merken leidde tot succes bij Medialaan, waar ze als Marketing Director TV oa VTM GO lanceerde en een zilveren Effie won voor Rode Neuzen Dag. Net voor Corona, werd ze Directeur Marketing & Digital Brand Innovation bij Roularta Media Group, verantwoordelijk voor corporate com, digitalisering en de groei van de mediamerken Knack, Libelle, De Zondag… Ze gebruikte, met haar team, de impact van Corona om Libelle te versterken en tot het grootste Vlaamse mediamerk te laten groeien. |
AGENCY |
Lorien heeft een Master in Computationele Psycholinguïstiek (UAntwerpen) en Neurolinguïstiek (VUB) en een postgraduaat Belgian Advertising School. Ze is gecertificeerd neuromarketeer (Neuromarketing Science & Business Association). Ze zet inzichten rond de werking van ons brein in om campagnestrategieën zo effectief mogelijk te maken. Dat doet ze al 5 jaar als strateeg bij LDV United voor klanten zoals CM, de Vlaamse Overheid, Argenta en Vanden Borre. In 2022 maakte Lorien deel uit van het programmacomité voor het Neuromarketing World Forum. |