Little LionsGold EffieDelhaize - TBWA + MindShare & BrandBloxx Succesvolle introductie |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Little LionsGold EffieDelhaize - TBWA + MindShare & BrandBloxx Succesvolle introductie |
CLIENT |
Na haar studies vertaler/tolk & marketing communicatie aan de Erasmushogeschool startte Isabel haar reclameloopbaan in 2003 bij DDB. Daarna volgende LG&F/Famous, Mortierbrigade en ten slotte 8 jaar bij TBWA. Zij werkte voor klanten als Nationale Loterij, Bacardi, AXA, Deutsche Bank en ten slotte als Client Service Director jaren voor Telenet. In 2019 stapte ze over naar de 'andere kant' bij Delhaize. |
AGENCY |
Na haar studies in de Taal- en Letterkunde startte Dorien haar reclameloopbaan in 2014. Als stratege heeft ze een ongewoon grote liefde voor creativiteit, zowel in haar werk als in haar persoonlijk leven. Haar nieuwsgierigheid naar reclame bracht haar naar mortierbrigade, waar ze op heel wat spraakmakende en bekroonde campagnes voor onder andere ING, Mobile Vikings, DreamLand, Canvas en De Morgen heeft gewerkt. In 2020 begon ze aan een nieuw hoofdstuk bij TBWA waar ze als strategic director verantwoordelijk is voor onder andere Delhaize, ING, Van Marcke en Lindemans. |