Suzy pops up!FinalistLotus - TBWA Merkimago campagne |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Suzy pops up!FinalistLotus - TBWA Merkimago campagne |
CLIENT |
Lauranne zette in 2019 de eerste stappen in haar carrière met een stage bij iProppeller strategic sustainability consulting. Vervolgens begon ze als marketing consultant bij The House of marketing waar ze op verschillende projecten actief geweest is als onder andere market manager in de bouwsector en project manager in de automotive sector. Sinds 2021 werkt Lauranne als brand manager bij Lotus Bakeries, waar ze verantwoordelijk is voor de Lotus wafels. |
AGENCY |
Met een « Master in Organization and Management » op zak, startte Nicolas zijn loopbaan in 2001 bij Securitas AB als « allround » Business-Unit management. In 2003 begon hij zijn reclame carrière bij Y&R. 4 jaar later werd hij actief bij LG&F/Famous als Account Director om in 2009 verantwoordelijk te worden voor de commerciële afdeling van het bureau als jongste lid van het management. In 2012 maakte hij de overstap naar TBWA als Client Service Director op Telenet. Na een tijd startte een 2-jarige episode als oprichter van TBWA Antwerpen waarna hij in 2018 MD van TBWA Belgium werd. |