We're all Red InsideFinalistJupiler - BBDO Belgium + Vizeum Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
We’re all Red InsideFinalistJupiler - BBDO Belgium + Vizeum Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Josse beeïndigde zijn studies aan de Vlerick Business School en behaalde een Master Handelsingenieur. Tien jaar geleden startte hij zijn carrière bij AbInbev in het Global Management opleidingsprogramma, waarin hij zijn passie volgde voor goede bieren en sterke merken. Nadat hij twee jaar lang verantwoordelijk was voor de trade marketing programma's in België, startte Josse als Junior Brand manager voor Jupiler. Nu, 10 jaar, en een veelvoud aan We’re all Red Insides (en pinten) later, is hij verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het grootste en meest geliefde biermerk in België: Jupiler. |
AGENCY |
After obtaining a Master's degree in Business Management at ICHEC (Brussels) in 2006, Aurélie started on the advertiser's side. First she worked for the LVMH group (Dior) as a Media Manager for four years and afterwards as a Brand Manager for a Belgian fashion brand. In 2014, her passion for consumer insights, societal trends and brand strategy made her move to the 'other side' and she started as Strategic Planner at TBWA\Belgium. In 2020, she became Head of Brand Strategy at BBDO\Belgium working for clients such as Jupiler, Kwak, Jacobs Douwe Egberts and Loterie Nationale. In 2017, she started sharing her expertise on the radio as an Advertising Trends expert for the radio station La Première (RTBF). Bringing brands closer to the real world and people's real needs is was she does best. |