Beleg-het-zelver - Bolero | Effie case 2018
Bolero - Beleg-het-zelver

Beleg-het-zelver

Gold Effie
Bolero - Kunstmaan
Banking

CLIENT
Bolero
Marc Dorssemont

Marc werkt al 31 jaar voor KBC groep en heeft tijdens zijn carrière verschillende functies bekleed zoals kantoordirecteur, marketing coördinator, project/program management voor België en Centraal-Europa. Hij heeft een uitgebreide expertkennis in bankdistributie, klantentevredenheid en klantensegmentatie.

Vier jaar geleden ging hij aan de slag bij Bolero om met zijn marketingexpertise Bolero een nieuwe start te geven. Marc behaalde een diploma in Toegepaste Economische wetenschappen.

Bolero - Marc Dorssemont

AGENCY
Kunstmaan
Thomas Rubbens

Na een bachelor marketing aan de UC Leuven Limburg studeerde Thomas in 2017 af aan de Belgian Advertising School. In het kader van deze laatste opleiding volgde hij gedurende 6 maanden stage bij Kunstmaan waar hij gebeten werd door de Effie-microbe.

Zo kreeg hij de kans om mee te werken aan de drie cases die Kunstmaan in 2017 inzond. Vandaag is Thomas aan de slag bij Kunstmaan Accenture Interactive als junior strategisch planner waar hij onder meer meewerkt op projecten voor Bolero, Lapperre en Mensura.

Kunstmaan - Thomas Rubbens