Nationale Loterij - Woohoo! launch | Effie case 2019
Nationale Loterij - Woohoo! launch

Woohoo! launch

Bronze Effie
Nationale Loterij - Wunderman Thompson
Consumer Goods

CLIENT
Nationale Loterij

Athalie Surkyn

Athalie Surkyn startte haar loopbaan bij Dentsu Aegis Network. In 2015 werd Athalie verkozen tot Digital Planner van het jaar op de IAB Mixx Awards, waar ze een jaar later jurylid werd.

Na 5 jaar digitale ervaring ging ze aan de slag bij Nationale Loterij/Loterie Nationale als Digital Campaign Adviser. Daar besliste ze om haar digitale en strategische skills uit te breiden en algauw werd ze Digital Gaming Business Development Manager met de ambitie het merk Woohoo! verder uit te bouwen.

Nationale Loterij - 
Athalie Surkyn

AGENCY
Wunderman Thompson
Michiel Noens

Na een bachelor marketing aan de Hogeschool Gent ging Michiel in 2006 aan de slag bij Space. Digitale media gaven zijn voorliefde voor doorgedreven efficiëntie nog een extra boost.

Met 10 jaar extra ervaring bij These Days, Havas Media en Serviceplan keerde hij in 2016 terug naar These Days, nu Wunderman Thompson. Als strategisch planner greep hij zijn kans om de marketinguitdagingen van Nationale Loterij/Loterie Nationale aan te pakken.

Wunderman Thompson - Michiel Noens