AB Inbev - Jupiler 0,0% - De herlancering van een dode categorie | Effie case 2019
AB Inbev - Jupiler 0,0% - De herlancering van een dode categorie

Jupiler 0,0%
De herlancering van een dode categorie

Bronze Effie
AB Inbev
Isobar
Consumer goods

CLIENT
AB INBEV - JUPILER
JOSSE PEREMANS

Josse beeïndigde zijn studies aan de Vlerick Business School en behaalde een Master Handelsingenieur. Zeven jaar geleden startte hij zijn carrière bij AbInbev in het Global Management opleidingsprogramma, waarin hij zijn passie volgde voor goede bieren en sterke merken.

Nadat hij twee jaar lang verantwoordelijk was voor de trade marketing programma's in België, startte Josse als Junior Brand manager voor Jupiler. Nu, zes jaar later, is hij verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van twee van de grootste en meest geliefde biermerken in België: Stella Artois en Jupiler.

AB Inbev / Jupiler - Josse Peremans

AGENCY
Isobar
Mihaela Petre

Mihaela heeft 7 jaar ervaring in digitale strategie, waarbij ze zich voornamelijk richt op creatieve communicatie en digitale transformatie. Nadat ze haar carrière startte bij Philips Design, werkte ze vijf jaar lang voor de Europese Commisie, als consultant voor hun project rond digitale transformatie.

Bij Isobar stimuleert ze de groei van het bedrijf met behulp van design thinking, merkstrategieën en communicatieplannen voor zowel grote FMCG klanten, waaronder ABInbev, als non-profit klanten. Hierbij wordt marktonderzoek uitgevoerd, naast strategische facilitering en road-mapping.

Isobar - Mihaela Petre