2018 Effie Awards - Meet the winners

Gold Effie: Beleg-het-zelver (Bolero + Kunstmaan)
Silver Effie: De Digitale Versnelling (Telenet Business + TBWA)
Silver Effie: Building a better McDonald's (McDonald's + TBWA)
Silver Effie: KBC Verzekeringen (KBC + TBWA)
Silver Effie: Tournée Minérale (Fondation contre le Cancer & VAD + Happiness Brussels)
Bronze Effie: Zoveel is duidelijk (bpost bank + DDB Brussels)
Bronze Effie: Samen genieten met Cornet_(Palm + Dallas Antwerp)
Bronze Effie: Closer Than You Think (Child Focus + TBWA)
Bronze Effie: Finalement une banque c'est pas si mal (ING + mortierbrigade)
Bronze Effie: Stay restless (Mobile Vikings + mortierbrigade)
Bronze Effie:Zeg het met Devos Lemmens (Continental Foods + LDV United)
Bronze Effie: The Mud Soldier (Toerisme Vlaanderen + Ogilvy Social Lab)
Bronze Effie: Testdrive the commercial (Volvo + FamousGrey)
Bronze Effie: Spa Duo - Bruist niet, verrast wel (Spadel + darwin)
Bronze Effie: Always close (Proximus + Pivott Digipolitans)
Bronze Effie: That moment when our customers made the campaign (Grandvision Benelux + BBDO)
Bronze Effie:  	Adem elke dag vrij met Physiomer (Perrigo Belgium + Zenith)

 

EFFIE CANAL, effectieve marketinginsights

13/02/19

Geven digitale media een beter inzicht in het succes van een campagne dan klassieke media?

Digitale media leveren meer data op over de effectiveness van een campagne, maar helpt die overvloed aan data adverteerders ook daadwerkelijk vooruit? Daan Richard en Davy Caluwaerts geven hun mening.

Meer artikelen →

Effie wordt bestuurd door:

Association of Communication CompaniesBAM | Belgian Association of Marketing
Unie der Belgische AdverteerdersUnited Media Agencies

Met medewerking van:

Media Marketing