2019 Effie Awards Belgium - Meet the winners

Gold Effie: Dare to Sponsor (Special Olympics Belgium + LDV United)
Gold Effie: The Good Flow (Telenet + TBWA)
Silver Effie: STIP IT - Move tegen Pesten (Ketnet + FamousGrey)
Silver Effie: A new era of retail (Delhaize + TBWA)
Silver Effie: We Are Belgium (AB Inbev + The Communication Agency)
Silver Effie: Curieuzeneuzen Vlaanderen (De Standaard + Bonka Circus)
Bronze Effie: Betaalbare geneesmiddelen in het huis en hart van elke Belg (EG + Dentsu Consulting)
Bronze Effie: Make room for (Ikea + DDB)
Bronze Effie: Vloggers vs Sigaretten (Kom op Tegen Kanker + FamousGrey)
Bronze Effie: Wohoo! launch (Nationale Loterij + Wunderman Thompson)
Bronze Effie: How a SH*T campaign launched our installment loans (bpost bank + DDB)
Bronze Effie: Why pay more? (Scarlet + BBDO Belgium)
Bronze Effie: Better than you think (ALDI + The Backroom + BLUE449)
Bronze Effie: Jupiler 0,0% - De herlancering van een dode categorie (AB Inbev + Isobar)

 

EFFIE Newsroom

25/09/19

Effie Gold Award voor Special Olympics en Telenet

Op de ceremonie van de prestigieuze Effie Awards vielen 14 cases in de prijzen. Daaronder maar liefst 4 Silver (voor Delhaize, De Standaard, Jupiler en Ketnet). Twee cases kregen een Gold: Special Olympics en Telenet..

Meer nieuws →

Effie wordt bestuurd door:

Association of Communication CompaniesBAM | Belgian Association of Marketing
Unie der Belgische AdverteerdersUnited Media Agencies

Met medewerking van:

Media Marketing