Continental Foods - Dites-le avec Devos Lemmens | Effie case 2018
Continental Foods - Dites-le avec Devos Lemmens

Dites-le avec Devos Lemmens

Bronze Effie + Radio Media Mention
Continental Foods - LDV United
Consumer Goods

CLIENT
Continental Foods
Lorenzo Van Doorslaer

Lorenzo Van Doorslaer heeft een economische opleiding genoten aan de Gentse Universiteit. Nadien volgde hij een master met focus op marketing management aan de Vlerick Business School.

In 2012 startte hij bij het toenmalige Campbells, onderdeel van de Amerikaanse Campbell Group, als Jr. Brand Manager op de sauzen van Devos Lemmens. Campbells Europa werd overgenomen door de private equity groep CVC en gaat sindsdien door het leven als Continental Foods. Hij beheerde als Brand en Senior Brand Manager het welkbekende instant soepmerk Royco alsook het meer naar studenten gerichte Aïki noodles.

Vandaag neemt hij opnieuw de sauzen van Devos Lemmens voor zijn rekening als Business Leader Sauces.

Continental Foods  - Lorenzo Van Doorslaer

AGENCY
LDV United
Jef Raeman

Jef heeft een Master Politieke Wetenschappen en een Master Marketing Management. In 2000 is hij als stagiair strategie begonnen bij LDV United, om na 5 jaar andere lucht te gaan opsnuiven bij mortierbrigade, darwin BBDO en These Days YR.

Uiteindelijk, na 13 jaar komt hij opnieuw bij LDV United, als Strategisch Directeur. Daar bouwt hij merken als Devos Lemmens, Het Nieuwsblad, Red Bull, Fier op ons bier…

LDV United - Jef Raeman