DPG Media

Ben Jansen, Commercieel Directeur TV Advertising, DPG Media

Waarom sponsort DPg Media
de Effie Awards?

Ben Jansen, Commercieel Directeur TV Advertising,
DPG Media

"Omdat we geloven in reclame. En is het erkennen van de bewezen doeltreffendheid is daarbij essentieel. Het inspireren en motiveren ook. En daar werken we als regie zeer sterk aan. We weten immers dat sterke ideeën werken. We meten dagdagelijks welke impact een tv-spot heeft bij de consumenten, onze kijkers. We zoeken verklaringen en formuleren inzichten met als doel de campagne- & merkresultaten nog te versterken in de toekomst.

Via onze researchtools Multi-Mib en Spim+, ontwikkeld door InSites Consulting, meten we de impact van de campagnes. De merkevolutie, perceptie, activatiegraad en aankoopintentie geven we graag mee. Zelfs de 'buzz' die ontstaat vanuit een tv-campagne wordt gemeten.

En last but not least, via ons Topspots onderzoek meten we de likeability van alle spots... één van de grootste drivers van impact! DPG Media beloont dat mooie werk... Winnaars van een Gold Effie krijgen € 50.000 zendtijd bij DPG Media . Zo willen we de reclamemarkt stimuleren goede reclame te maken.Daar wint zowel de adverteerder als de kijker bij."

DPG Media beheert alle commerciële activiteiten van onze tv-merken VTM, 2BE, JIM, vtmKzoom en Vitaya. Bij DPG Media kan je terecht voor alle mogelijke vormen van audiovisuele reclame: van de klassieke 30" reclamespot, over zeer creatieve partnerships waarbij de content van onze programma's gelinkt wordt aan het merkverhaal van onze adverteerders.

Via de Cross Media Club werken we creatieve ideeën uit, op maat van de adverteerder én in verschillende media.
Op die manier worden de commerciële krachten van tv, radio, online & digitaal efficiënt gebundeld.

Meer info op DPGmedia.BE

 

[ Retour aux profiles ]