VAR

Rudi Janssens

Waarom sponsort Var
de Effie Awards?

Rudi Janssens, Director Business Unit Radio - Var
“Var - en meer specifiek ons departement radio - zet graag als partner mee haar schouders onder de Effie Awards Belgium, dé onderscheiding bij uitstek in de communicatiewereld. Dit partnerschap past dan ook 100% in onze strategie, die gebaseerd is op drie pijlers: ROI - creativiteit - sterke merken.

Wij streven voortdurend naar oplossingen die onze klanten helpen om de effectiviteit en de ROI van hun radiocampagnes verder te verhogen. Zo hebben we vorig jaar nog onze eigen DIVA-posttest grondig vernieuwd en kunnen we nu de adverteerder, zijn creatief team en zijn media agency gouden inzichten bieden na afloop van een campagne. We hebben samen met Google onderzocht hoe radio het online zoekgedrag stimuleert en samen met The Radio Group hebben we cases opgezet rond de impact van radiocampagnes op sociale media.

Bovendien trekken we al meer dan twintig jaar aan de kar om het creatief niveau van radiocampagnes te verhogen o.a. door middel van seminaries, rondetafelgesprekken, een radioboek …. De impact van radio is immers gelinkt aan de creatie en ook daar willen we ons steentje bijdragen.

Tot slot zijn we meer dan overtuigd dat traditionele media, waaronder de sterke VRT-merken, perfect op de golflengte van Effie zitten en de basis vormen van winnende cases.”


Var wil dé referentieregie blijven voor radio en evolueren naar de meest professionele regie in het creatief en crossmediaal denken. Bij ons kunt u onder meer terecht voor het aankopen van reclamezendtijd op VRT-radio en -televisie. Daarnaast geven wij u graag creatief media-advies in de ruimste betekenis van het woord (o.a. over online adverteren op de sterke VRT-merken).

Onze baseline 'Careholders of your brand' is meer dan alleen een slogan; het is een way of life voor de 41 Var-medewerkers in hun engagement om méér te doen dan wat je doorgaans van een mediaregie kan verwachten.

 

Meer info op www.var.be

 

[ Alle sponsor profiles ]