De Effies in 2024: save the dates

Brussel, 29 januari 2024 - Er komt een vervolg op ons nieuw online coaching aanbod en op de InfoClass én het Effie Effectiveness Forum en onze gala-avond zullen op 3 oktober plaatsvinden. Dat werd onder meer beslist op de eerste bijeenkomst in 2024 van de organisatie achter Effie Belgium.

Zoals de traditie het wil, kwamen alle juryvoorzitters en vicevoorzitters van de laatste zes jaar, de voorzitter van de Raad van Bestuur (Marc Frederix) en de directeur van Effie Belgium (Lydia Desloover) begin januari samen om het voorbije jaar te evalueren en te brainstormen over de toekomst van Effie, met een focus op de plannen voor het komende jaar. Samen willen we erop toezien dat de inzichten uit de cases en best practices uit de Belgische marcomsector zo goed mogelijk geïntegreerd worden in onze visie en werking.

De Effies in 2024: save the dates

We kunnen al aankondigen dat we dit jaar weer een nieuwe editie van onze InfoClass op touw zetten, met aansluitend ook een voortzetting van ons nieuw online coaching initiatief, dit wegens groot succes. De Effie InfoClass zal doorgaan op 28 maart, van 13u30 tot 16u, de online coaching sessies op 17 april, van 14u30 tot 16u30.

Het Effie Effectiveness Forum (EEF) tot slot, waar de cases publiek gepresenteerd worden, zal live plaatsvinden op 3 oktober. Dat wordt dus ook de datum van onze gala-avond. We doen alvast een warme oproep aan geïnteresseerde studenten om het EEF ter plaatse bij te wonen.

[ Alle Canal berichten ]